2007. október 16kedd
› S@ti. Eddig 3 hozzászólás.
Vigyázat, technoblabla veszély! Aki nem nagyon familiáris az Unreal Tournament sorozattal, vagy nem érdekli a téma, az nyugodtan skippelheti a következő gondolati egységet! Én szóltam...
Végülis mégis írok az Unreal Tournament 3 gépigényéről, amely a Wiki szerint a következő:
- Windows XP SP2 or Windows Vista or Linux with advanced 3D processing or Mac OS X 10.4
- 2.0+ GHZ Single Core Processor
- 512 Mbytes of System RAM
- NVIDIA 6200+ or ATI Radeon 9600+ Video Card
- 8 GB of Free Hard Drive Space
Én egyértelműen a videokártya tekintetében nem maccsolom a kritériát, de nem erről akarok most értekezni, mivel az UT3 engem valahogy hidegen hagy. Ami harsány kacagást váltott ki belőlem, az az "512 Mbytes of System RAM" volt. Hátmajd persze... Már el is képzelem, ahogy az álomgép tulajdonosai csodálkozó tekintettel néznek ki a fejükből, hogy miért kaptak diavetítést pergő multimóka helyett. Hát azért.
Egy részt még kiemelnék a Wiki-cikkből - a játékmódok között találhatunk egy újat is, amely...
Unreal Warfare (formerly known as Conquest): New to the UT series, maps will be potentially as big as three Onslaught maps, and will have objectives similar to Assault maps. A limited form of resource management will exist in the form of tarydium mines or fields that must be captured; the more a team captures, the faster it can build vehicles and turrets, and the more bunkers it has the more tarydium it will need. Bunkers will possibly serve a similar purpose to power nodes in Onslaught. This type of game play mode was also in the game Command & Conquer: Renegade. A significant amount of details regarding Unreal Warfare have changed since "Conquest" was first announced, so it is possible that this form of resource management no longer exists.
Az elég nice, hogy az ásvány neve tarydium (régi, Unreal 1-es fegyver volt a Stinger, azaz a tarydiumvető, aminek a hangját ma is használják UT-szerverek találati hangként), de a kellemes dolgok itt véget is érnek. Úgy érzem, a játékfejlesztők most már hivatalosan is árepültek a ló túlsó oldalára, megkerülték a földet, és ismét a ló innenső oldalán értek földet nagy nyekkenéssel. Olyan elemeket akarnak belevinni a multi-FPS-be, amik egyáltalán nem illenek bele. Erőforrás-menedzsment? Az ONS-mapokhoz képest háromszoros méretű pályák? Na, azt biztos bírni fogja az 512 MB RAM :-) Overkill, ha mondom...
Túlnőtt önmagán már ez is. Még jó, hogy a DM és TDM maradt, meg a CTF is. Úgy vettem észre, hogy ez lett a trend, hogy minél nagyobb, minél multibb legyen egy játék, minél hosszabb játszmákkal. Először ugye volt a DM. Fraglimittől függően, hipp-hopp vége lett. Aztán jött a CTF. Ez már jóval hosszabb játékmenettel járt. Aztán jött az ONS. Én ezt ott adtam fel, amikor az UT2004 demójában egyszer másfél órán keresztül játszottam a kipróbálható mapet 12 bot ellen, és még mindig nem akart vége lenni. Most mi lesz? Hat órát kell a monitor előtt tölteni az eredményért? Nekem ez már nem való...
Persze, lehet, hogy én tévedek, és a változás nem csak mennyiségi, hanem minőségi lesz. Meglátjuk. Most rászántam magam, hogy egy pár hét erejéig újra kipróbálom az UT2004-et, hátha most ráérzek az ízére, hátha most megszeretem. Beszámoló természetesen majd jön. Egyébként azért se szerettem az ONS-t, mert szerintem a járművek nem illenek az UT-ba...
Ja, egyébként SP2-t se akarok telepíteni, csak ha nagyon-nagyon muszáj. Valószínűleg nem az UT3 lesz az indok...
Más: Aki a kommentekben lemaradt volna róla, idéztem kettőt Oscee-tól az account-törlésem kapcsán. Mikor először mondtam neki, akkor bölcsen bólogatva azt mondta, hogy "Hát igen, amióta a YouTube-ot megvette a Google, azóta ott rendnek kell lenni.". Aztán két perccel később valami más kontextusban kerültek szóba a videomegosztók, és lelkesen így szólt: "Próbáld meg megnézni Google Videón, ott egész filmek vannak fenn!". Én megszólalni se tudtam, csak annyit gondoltam: "Őőő..."
A GV-t egyébként megnéztem, nem kizárt, hogy oda fogom feltenni a klipjeimet, aztám megvárom, hogy leszedik-e őket. Ha igen, akkor a keresés tovább zajlik...
Elkezdtem olvasni Para-Kovács Imrétől az A Mamut Dala című könyvet, nem kizárt, hogy ismét jön egypár szösszenet az ő stílusában, úgyis régen volt már.
Az Infected Mushroom Artillery című számát meg nem lehet megunni. Nfol, neked sikerült már?
› Infected Mushroom - Artillery
Megunni? Nem sikerült. Mondjuk stílusok között elhelyezni sem.
Túl sok az elkényeztetett, fél életét számítógép előtt töltő fiatalember (mint én). Ez olyan, mint a Forma-1. Nekem izgalmasabb lenne pár gyorsulási, vagy egy négykörös (de maximum 8). Nekik nem. Ők ülnek benne. Neked amúgysem tetszene az UT3, ezt innen megmondhatom:D (és ez jó is, másképp kivel darálnék UT99-et, miután beadtam minden beadandómat? :))
Post ment.
Legyen már S@tiblog!
Nfol teszthozzászólást villantott.
Dicska, a Wendigót is!
Nnnna, most jött el a holnap. Huhh, a láncszívű gép biztosan fülembe fog kerülni, és akkor már az Os [...]
Akkor REAGÁLJ RÁ :-) Amúgy nyilatkozz a Láncszívű gépről és az Osztva estével-ről is! Meg persze ar [...]
Na most erre én REAGÁLOK, de most már biztos nem, mert nagyon hosszú :D. De folytatom, és akkor majd [...]
Jujj, de jó, már nagyon várom! :D Azt hiszem, gyorsabb voltál nálam
Nálam műkszik tűzrókáról... Neripo???
Höhö, csak nálam nem működik a link? A Chrome legalábbis nincs vele köszönő viszonyban. Amúgy csak ó [...]
Erről majd írok én is valamikor...
Igen, mert annak kell jönnie, lévén a 318 a 316-nál nagyobbak közül a legkisebb. :)
S@ti blogja a Bloghajtány motort használja, amelyet Nfol készített.
Érvényes XHTML és CSS. A bejegyzésekhez RSS-feed is tartozik, a blog forgalmát a Google Analytics méri. Köszönöm a figyelmet! ©2005-2024 by S@ti, de egyébként PD!