Mit tesz a Ferrari, ha úgy gondolják, hogy más csapatok eléggé sajátosan értelmezik az F1 technikai szabálykönyvét? Hát ők is megpróbálják sajátosan értelmezni.

(Miért? Csak!)

Itt van például az a Ferrari 126C2 konfiguráció, amit az 1982-es long beach-i nagydíjon terelgetett Gilles Villeneuve:

Elsőre semmi különös, bár… az a hátsó szárny mintha kissé széles lenne és a két vége eléggé lefelé hajlik. A hátsó szárny szélességét kerek-perec megmondta a szabályzat. A hátsó szárny mennyiségét azonban nem.

Villanykörte gyúl.

Csókolom, technikai ellenőr bácsi! Kettő lett, maradhat?

Igen, jól látod, az ott két darab standard Ferrari 126C2 hátsó szárny egymás mellé-mögé felszerelve. Közelebbről sem tűnik túl biztatónak:

Villeneuve harmadik helyen ért vele célba, de a Tyrrell csapat óvást nyújtott be a Ferrari ellen, aminek eredményeként végül törölték az eredményét.