Five right, into bump
Már éppen panaszkodni akartam, amiért a hozzánk vezető utat hónapok óta nem képesek... nem is a kijavítani a megfelelő szó, mert ennél akkor sem lenne lényegesen rosszabb, ha tévedésből leszőnyegbombáznák az egészet, bár az talán eltüntetné a kátyúk között megmaradt aszfaltfoltokat és nem kellene őket kerülgetni, persze nem szeretnék ötleteket adni; szóval hogy nem képesek legalább azt a hat-nyolc szép kövér gödröt betömni, amelyek egyenként akkorák, hogy egy teherautó kereke felnistől, gumistól fektetve pont beléjük fér, erre ma reggel felvonult a brigád: a platós LIAZ púposan megrakva a gőzölgő tömőanyaggal, a Transporterből egymás után szállnak ki a szakemberek, te jó ég, mi lesz itt?
Hát nem sok.
Van egy probléma: ömlik az eső. Az összes kátyúban áll a víz. Vajon milyen tartós lesz az a javítás, ha ebbe lapátolják bele a cuccot, hogy fog ez belekötni a gödörbe? Ahol reggel óta megcsinálták, ott már most tele van az úttest apró kaviccsal. Mellette ugye vizes az egész útburkolat, lépésben kell haladni, mert sem a kavicsot nem akarod a kerekeid alá, sem a kihagyott kátyúkba nem akarsz beletoccsanni, de az esőben is matt részegen kerékpározó Tibi bácsi alól sem szeretnéd pont te kicsapni a bringát. Tisztára úgy érzi magát az ember, mintha ő lenne Sebastien Loeb, aki kilinccsel előre csapatja a kavicsbánya kijárt útjain.
Csak épp a kocsit nem építik újjá a nap végén.
Nem akarom azokat bántani, akik konkrétan a javítást végzik, elég rossz nekik anélkül is, de ennek így semmi értelme nincsen.
KomplexGyok @
Valahogy az utakat mindig esőben akarják javítgatni.
Zsubi @
Azért a szándékot értékelni kell. A magam részéről egyébként csupán azt nem értem, h miért nem lehet az utakat, legalábbis a forgalmasabbakat az éj leple alatt, kivilágítva kijavítani. Miért kell a legnagyobb csúcsforgalom idején csinálni?
Nfol @
A körülményekhez képest egész jó lett, már csak újra magunkévá kell tenni az élményt, hogy egyenesben LEHET egyenesen haladni.