A gázpedál lenyomásának SI mértékegysége az 1 jt (ejtsd: egy Jarno Trulli).

Ha a történelem kiszámíthatóan ismételné önmagát és mondjuk Kimi Raikkönen szeretne jövőre ismét világbajnok lenni, akkor egyenes útja vezetne az idén távozó BMW csapat maradékából létrejövő új Sauber istállóhoz, amely egyrészt megismételné a Hondából lett Brawn idei sikerét, másrészt hirtelen helye lett a 2010-es csapatnévsorban, mert a Toyota is úgy döntött, veszi a kabátját. A képet persze nem kis mértékben árnyalja, hogy Ross Brawn nem zsákbamacskát vásárolt tavaly télen, a Hondával addigra rengeteg pénzt toltak bele a 2009-es versenygépbe, aminek az eredménye tulajdonképpen az egyéni és a konstruktőri bajnoki cím lett, míg a BMW-nél nem utalnak jelek a komoly háttérfejlesztésekre, pedig az övék a legfejlettebb szélcsatorna és nekik van a legkomolyabb számítógépes infrastruktúrájuk az összes csapat közül.

Szóval távozik két gyári gárda, jön helyettük négy (vagy öt) privát csapat, Lotus, Manor, US F1, Campos, meg tán a Sauber, lesz jövőre is új versenyhelyszín (Dél-Korea), remélem az sokkal érdekesebb vonalvezetésű lesz, mint Abu-Dhabi, amiről nekem az ugrott be, hogy Las Vegas, pár kilométeren belül van ott is egyiptomi piramis meg westernkocsma meg ezeremeletes felhőkarcoló és ezeket körülöleli a Giccs-hegység, csak az arabok közérajzoltak egy versenypályát is, ami úgy néz ki, mintha Herman Tilke agyát teherbe ejtette volna a Fuji Speedway és minden plusz, amit a széles, steril vonalvezetésen túl a pálya nyújt, az mind annak a következménye, hogy a rendező ország számára a beruházásra fordított összeg nem költség, hanem csak egy szám, a Fuji Speedway felemlegetése meg már csak amiatt is példás húzás részemről, hogy az a Toyota saját pályája, a Toyota pedig befejezi a Forma—1-et.

Ezzel a poszttal pedig eséllyel pályázok a gondolati összeszedetlenségi különdíjra.