Brilliant Black
A Perwoll folyékony mosószerek reklámjai gondolom mindenki számára könnyen felidézhetőek, nekem a legutóbbi szpot véletlen megtekintése közben ugrott be, hogyan is nézne ki egy ilyen, ha az életszerűségre törekvés lenne a cél.
Például egy utasszállító repülőgép két utasa polemizál: egyikük meg van róla győződve, hogy random harmadik utas szvettere feltétlenül vadonatúj, míg a másik szerint korántsem az. De igen! De nem! Ekkor a random harmadik utas hozzájuk fordulva előhúz egy flakont és bemondja a jól ismert szlogent: Nem új, csak Perw…
De nem tudja befejezni, mert ebben a pillanatban máris három civilbe öltözött légimarsall ugrál a gerincén.
Esetleg ugyanez annyi különbséggel, hogy nincsen ugrálás, cserébe a flakon előhúzásának mozdulatát imitálva a random harmadik utas arcára kiül a keserű beletörődés, hiszen a cuccot még beszállás előtt elkobozta a TSA…