Fakitermelés
Alapszituáció: Ön gépjárművével a 4. számú főútvonalon halad. A következő útszakaszhoz érkezik:
Kib*szottul hosszú egyenes. Előzni tilos tábla. 100 méter. Lapátolós-munkásemberes tábla, útszűkületes tábla, előzni tilos tábla egy oszlopon. 50 méter. 60-as korlátozás. 200 méter. 40-es korlátozás. 200 méter. Jobbról kis bekötőút, utána rögtön főútvonal tábla. 300 méter. 60-as korlátozás, lapátolós-munkásemberes, útszűkületes tábla, egy oszlopon. 100 méter. 40-es korlátozás. 100 méter. 60-as korlátozás. 200 méter. 40-es korlátozás. 300 méter. 70-es korlátozás, előzni tilos, záróvonal, kereszteződés. 500 méter. Főútvonal tábla, feloldó tábla, felezővonal. 200 méter. 60-as korlátozás, munkásemberes tábla. 100 méter. 40-es korlátozás, útszűkületes tábla. 200 méter. 60-as korlátozás, előzni tilos tábla. 500 méter. Feloldó tábla. Kib*szottul hosszú egyenes vége.
Első feladat: Haladjon végig a fenti útszakaszon a közlekedési szabályok lehető legpontosabb betartásával! (Ha nem rókázik, az pluszpont.)
Második feladat: Számolja össze, hogy a fenti útszakasz teljesítése során hányan előzik meg!
Harmadik feladat: Számolja össze, hogy a fenti útszakasz teljesítése során hány alkalommal érzi úgy, hogy Önt mások a szabályok betartása miatt a pokolba kívánják!
Negyedik feladat (pluszpontért): Ön szerint hol vannak a munkások?
Zsubi @
Az ilyen szakaszokon be kell állni vki olyan mögé, aki leszarja a korlátozásokat (tulajdonképpen mindenki) és menni. Vagy simán 70-80 közé beállni.
S@ti @
Erről ez jut eszembe:
http://sati1984.tumblr.com/post/159932031
Amúgy pedig zseniális poszt! :-) Majd ezekre is figyelek a KRESZ-oktatáson...
SztupY @
4-es főút? Lássuk csak... M5-ösön el a 405-ösig, onnan végig egyenes 100-as táblával, a 4-es főútig. Ha merékeztünk, utána kis dövögés, majd 110-es négysávos két példányban. Az Abonyi elkerülő szar (kanyargós, és végig kamionok előznek kamionokat, miközben szemből kaminok előznek kamionokat), úgyhogy inkább be Abonyba. Abony végén vissza 4-es út, reménykedve, hogy nem lesz kamionelőzkamiont, majd 2xnégysávos út Törökbálintnál, ott nyugi. Ahogy ez véget ért, van még három falu, amit túl kell élni, majd Karcagnál lefordulok a kisútra, úgyse Debrecenbe megyek.
Nfol @
SztupY: Én a Debrecen-Szovjetunió térségről áradoztam.
SztupY @
M35, félúton letérve egy szar útra, majd vissza M3-ra és el Nyíregyházáig. Ez így kb. dupla olyan hosszú, de lehet megéri.