Felhasználói visszajelzés

Nfol @ 2011. március 5.

Kedves Notebookgyártók!

Önök saját bevallásuk szerint minden erejükkel azon vannak, hogy a felhasználó életét könnyebbé tevő eszközöket fejlesszenek és készítsenek, ezért felhasználói mivoltomban alaposan megbizonyosodva bátorkodom Önöknek feltenni néhány kérdést, amelyeken elgondolkodhatnak esetleg, ha belefér a munkaidejükbe a felhasználók életét könnyebbé tevő eszközök fejlesztése és készítése közben.

1. Súlyos költségbe verné a céget, ha lenne minden termékükhöz egy részletes, egyértelmű specifikációs adatlap? Nem vagyok valami nagy lángelme, de szerintem egy vezeték nélküli hálózati adapter típusa biztosan nem „vezeték nélküli hálózati adapter”, hanem van neki gyártója meg utána ilyen furcsa modellneve, amit vicces kimondani, de a driverek — amit ugyebár Önök a felhasználók életét könnyebbé tevő eszközök fejlesztése és készítése közben elfelejtenek a termékhez mellékelni — keresésekor sokat segítene. (És ne tessenek ujjal mutogatni a viszonteladókra, ők is csak azt tudják ráírni az adatlapra, amit Önök közreadnak.)

2. Ha már egyszer van egy központi weboldaluk, ahonnan a szükséges drivereket le lehet tölteni és ott a tényleges letöltés előtt hatmezős űrlapon kell kiválasztanom a termék pontos típusát és modellszámát, akkor végül a letöltések között miért nem csak azok a tételek szerepelnek, amik ehhez a típushoz valók? Például itt van előttem egy termékük, amelyben a már említett „vezeték nélküli hálózati adapter” típusú vezeték nélküli hálózati adapter található, a driverek között van is rögtön négyféle különböző típushoz való és legnagyobb meglepetésemre egyik sem „vezeték nélküli hálózati adapter”. Kérem, világítsanak rá: hogyan teszi ez könnyebbé felhasználói életemet?

Kérem, gondolkozzanak el mindezeken! Szurkolok nagyon.